ABK MEDICA CASE STUDY
TAKEDA
KLIENT: TAKEDA
PROJEKT: KAMPANIA PRODUKTOWA I CSR
Projekt prowadzony w ramach programu świadomości Rak Jelita Polska www.rakjelita.pl - działania w obszarze wirtualnym oraz udział w wydarzeniach Programu.
Projekt prowadzony w wielu kierunkach z nastawieniem na komunikację z lekarzami, dotyczącą promocji preparatu do przygotowania pacjenta do kolonoskopii oraz na budowaniu świadomości wagi profilaktyki zdrowotnej i badań przesiewowych w społeczeństwie.
W części dla lekarzy na potrzeby kampanii został opracowany portal tematyczny dedykowany przedstawicielom służby zdrowia www.rakjelita.pl/dla-lekarzy.html ukierunkowany na badania przesiewowe. Portal wykorzystuje zarówno materiały merytoryczne i produktowe Partnera, jak też materiały pozyskiwane w trakcie prowadzonych działań przez Agencję. Portal promowany jest wśród lekarzy m.in. poprzez regularne newslettery wysyłane do bazy kontaktów agencji oraz działania PR. Działania online są rozszerzone na wszystkie wydarzenia związane z programem, w tym wizerunkowy i produktowy udział w cyklicznych szkoleniach lekarzy rodzinnych. Szkolenia są prowadzone przy współpracy z czołowymi profesorami i lekarzami w tematyce profilaktyki oraz leczenia raka jelita grubego w Polsce.
Część CSR dotyczy kształtowania wizerunku Takedy w społeczeństwie jako Firmy zaangażowanej w promocję profilaktyki zdrowotnej. W ramach współpracy wykorzystywane są materiały merytoryczne Partnera na stronie www i w mediach społecznościowych. Marka jest promowana m.in. w działaniach kierowanych do pracowników dużych firm produkcyjnych zaangażowanych w budowanie świadomości choroby i konieczności profilaktyki wśród swojej załogi.
Termin realizacji projektu: od 2016
STRONA GŁÓWNA